Lingezegen-pagina huis-aan-huiskrant graag gelezen

Deze week reikte parkdirecteur Jan Willem Kamerman een goedgevulde streekproductenmand uit aan Judith Schippers uit Arnhem. Judith won de mand met haar deelname aan ons communicatieonderzoek. Een goed moment om ook de voorlopige resultaten bekend te maken. Wat blijkt? U wordt graag geïnformeerd via de krant.

De afgelopen weken vroegen we u mee te doen aan ons communicatieonderzoek. Park Lingezegen brengt op allerlei manieren informatie de wereld in. Maar gebeurt dat ook op de manier die u prettig vindt? 326 mensen vulden de enquête in. Hieronder volgen de belangrijkste voorlopige resultaten.

Wie zijn bezoekers van Park Lingezegen?

De meeste mensen die de vragenlijst invulden zijn ouder dan 35 jaar en wonen samen met of zonder kinderen. 85% is bekend met Park Lingezegen, en dan vooral om de natuur, rust, ruimte, wandel- en fietsmogelijkheden. Fietsen is de meest populaire activiteit in Park Lingezegen, daarna het bezoeken van evenementen of activiteiten.

En hoe willen zij worden geïnformeerd?

De meeste mensen hebben over Park Lingezegen gehoord via de pagina in de huis-aan-huiskranten (75%) en zuilen en borden in het veld. De Facebook- en Twitter-pagina van Park Lingezegen zijn minder bekend, respectievelijk bij 30 en 11%.

Mensen lezen het liefst over recreatiemogelijkheden, evenementen en activiteiten in Park Lingezegen. Bij voorkeur via de huis-aan-huiskranten, maar ook de digitale nieuwsbrief en folders zijn favoriet.

Hoe verder?

De analyse is nog bezig. Eind december, begin januari zullen de uiteindelijke resultaten worden gepresenteerd.

Wij danken alle deelnemers aan dit communicatieonderzoek!

 

Fotobijschrift: Judith Schippers ontvangt de streekproductenmand uit handen van Jan Willem Kamerman. Judith woont vlakbij de Rijkerswoerdse Plassen en komt vaak in Park Lingezegen met haar hond.

Misschien vind je deze berichten ook interessant